ДОВІРА – ЦЕНТР УВАГИ ВСЕСВІТНЬОГО ДНЯ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПРАЦІВНИКА 2021 РОКУ

«ФАРМАЦІЯ:  Завжди довіра Вашого здоров’я» – тема, оголошена Міжнародною фармацевтичною федерацією (FIP), до Всесвітнього дня фармацевтичного працівника, що відзначатиметься 25 вересня 2021 року.

Цьогорічна кампанія Всесвітнього дня фармацевтичного працівника – це можливість для аптечних закладів продемонструвати відповідальність за довіру до цієї професії та підвищити обізнаність про важливу роль фармацевтичного працівника в галузі охорони здоров’я.

Робота провізора і фармацевта відрізняється досить високим рівнем складності та вимагає уваги, відповідальності, доброзичливості, активності, швидкості реакції і вміння спілкуватися з людьми. Упродовж багатьох років фармацевтична діяльність входила до п’ятірки лідерів з виявлення довіри до фахівця. Фармація створювала резерв довіри за багато років турботи, позитивних відносин, досвіду та фахової практики.

Сьогодні фармацевт і аптека, що перетворюються на виключно комерційну структуру,  поступово втрачають довіру у споживача. Тому настав час зупинитись, і перейти до конкретних дій та рішень щодо збереження цього зерна довіри з його найвищими цінностями.  Нам потрібно відійти від масового маркетингу, розмежувати фармацевтичну справу і фармацевтичний бізнес та закцентувати увагу  на наш фармацевтичний професіоналізм, який залежить виключно від нашої людськості та професійної свідомості.

Сучасний відвідувач аптек приходить не за тим, щоб купити ліки. Він приходить за турботою,  увагою та підтримкою! Фармацевтична опіка – це філософія, соціальна місія, в основі, якої ДОВІРА; це виклик часу, що вимагає якісних змін і нових навичок від працівників аптечних закладів.  Для встановлення довірливих відносин із споживачем провізор повинен бути комунікативно компетентним, тобто поєднувати у собі сукупність знань, вмінь та навичок, що забезпечують ефективне спілкування. Фармацевтична спільнота має навчитись надавати цю цінність, а не просто здійснювати реалізацію ліків.

Давайте не будемо байдужими! Сьогодні час змін, що потребують великих зусиль, праці над собою, розуміння ситуації та позитивного налаштування. Важко щось зробити на одинці, але об’єднавшись ми зможемо подолати багато бар’єрів та перешкод на шляху до високого професіоналізму та ДОВІРИ споживача.

За матеріалами:

https://www.fip.org/news?news=newsitem&newsitem=385